Oftest Stillede Spørgsmål

Generelt

Hvem er Odenista Odense?

Hos Odenista Odense, der ligger i hjertet af København, forener vi håndværk med de nyeste modetrends. Vores mål er ikke kun kvalitetstøj, men også tilfredse kunder. Vælg Jensen Mode, vælg pålidelighed, topkvalitet og innovation inden for mode.

Forsendelse og levering

Hvad er leveringstiden / forsendelsesomkostningerne?

Da vi vælger en bæredygtig løsning, sender vi vores pakker direkte fra vores internationale lager. Som følge heraf er vores leveringstider i øjeblikket 7 til 15 arbejdsdage.

For at fortsætte med at yde den bedste service tilbyder vi gratis forsendelse inden for Danmark for hver forsendelse (uanset ordrebeløbet)!

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg stadig ikke har modtaget min pakke?

De fleste af vores pakker vil blive leveret inden for 7-12 arbejdsdage, med undtagelse af op til 15 dage.

Er leveringstiden gået, og du har stadig ikke en pakke? Så send os en e-mail til info@odenista.dk, og vi vil straks finde ud af, hvor pakken er blevet af!

Hvilke kurertjenester er tilgængelige?

Vi tilbyder gratis fragt i Danmark på alle ordrer. Din pakke vil blive leveret med den relevante transportør.

Kan der opstå uventede ekstraomkostninger?

Vi vil aldrig opkræve ekstra gebyrer bagefter! Hvis du alligevel bliver bedt om at betale ekstra, inden du har modtaget pakken, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på info@odenista.dk, så løser vi det for dig med det samme!

Er der et sted, hvor jeg kan spore min forsendelse?

Din ordrebekræftelses-e-mail indeholder dit ordrenummer, indtast det og den e-mailadresse, du bestilte med, https://www.odenista.dk/apps/parcelpanel

Nogle gange fungerer ovenstående metode ikke, som den skal, i så fald anbefaler vi, at du ser på track&trace (dette sendes til dig et par dage efter bestillingen). Hvis pakken er ankommet til lufthavnen i leveringslandet, vil det tage yderligere 4-7 dage for levering.

Hvis det stadig ikke er helt klart? Du kan altid sende os en e-mail på info@odenista.dk, så hjælper vi dig gerne!

Bestillinger og betalinger

Hvilke betalingsmetoder bruger vi?

Odenista Odense accepterer betalinger via Klarna, kreditkort og Amex. Hvis du ikke er sikker på, om din betalingsmetode accepteres, skal du følge trinene på betalingssiden for at se alle mulige muligheder.

Alle transaktioner går gennem sikre og pålidelige betalingssystemer og er derfor i gode hænder!

Kan jeg annullere min ordre?

Ønsker du at annullere din ordre af en eller anden grund? Send en e-mail til info@odenista.dk så hurtigt som muligt med dit navn, det ordrenummer, du modtog i bekræftelsesmailen (f.eks. #0000), og årsagen til, at du vil annullere din ordre. Dette kan gøres inden for 8 timer efter, at du har afgivet din ordre, derefter er det desværre ikke længere muligt.

Hvor kan jeg finde mit ordrenummer?

Dit ordrenummer er et 4-cifret tal med et # odenista. Du vil modtage det i din bekræftelsesmail. Hvis du ikke har modtaget den, bedes du sende en e-mail til info@odenista.dk.

Jeg har ikke modtaget en bekræftelsesmail?

Bare rolig, vi ordner det for dig med det samme! Bare send en e-mail til info@odenista.dk, så tager vi os af det for dig!

Hvilke oplysninger vil jeg modtage om min ordre?

Når ordren er afgivet, vil du modtage en bekræftelsesmail fra os med din ordrebekræftelse, detaljer om din ordre og et track & trace-link med kode.

Vil jeg modtage en faktura for min ordre?

Nej, vi sender normalt kun en ordrebekræftelse. Hvis du foretager et erhvervskøb, kan fakturaen altid rekvireres via info@odenista.dk.

Skal jeg have en konto for at bestille?

Det kan du godt glemme! Du kan bare lave en bestilling uden en konto.

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en forkert vare?

Send venligst en e-mail til info@odenista.dk så hurtigt som muligt. Skriv dit navn, det ordrenummer (f.eks. #0000), du fik i bekræftelsesmailen, og hvad der præcist gik galt. Så finder vi en passende løsning til dig!

Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har modtaget en defekt?

Send en e-mail til info@odenista.dk så hurtigt som muligt med dit navn, det ordrenummer, du modtog i bekræftelsesmailen (f.eks. #0000), og hvad der præcist er defekt. Vedlæg også en tydelig video eller et foto, der viser, at varen faktisk ikke fungerer korrekt. Du bedes også oplyse, om du ønsker en erstatning eller en tilbagebetaling.

Tilbagevenden

Hvordan kan jeg returnere et stykke tøj?

En returanmodning kan indsendes via info@odenista.dk. Angiv venligst dit navn, det ordrenummer (f.eks. #0000), du modtog i bekræftelsesmailen, og årsagen til returneringen. Vi vil derefter give dig returadressen og bekræfte returneringen. Når det er gjort, kan du sende produktet til os via en kurer efter eget valg.

Send venligst ikke produktet tilbage, før du har modtaget bekræftelsen fra os!

Er der nogen gebyrer for returnering af varer?

Returnering til os er desværre for din egen regning. Omkostningerne vil derfor afhænge af din valgte kurer. For mere information anbefaler vi derfor at konsultere den relevante parts hjemmeside for aktuelle priser.

Hvad er betingelserne for at returnere noget?

Hos Odenista Odense gælder en returperiode på 14 dage. Returperioden starter den dag, du modtager varen. Bemærk venligst: Der er betingelser for returnering.

Du kan kun returnere varen, hvis:

  • Returperioden endnu ikke er udløbet
  • Produktet er i sin originale emballage med alle etiketter stadig påsat.
  • Produktet endnu ikke har været brugt

    For mere information om returnering, se venligst vores returpolitik.

Hvornår kan jeg forvente at få mine penge tilbage?

Du kan forvente at få refunderet din returnerede ordre på din konto inden for et par arbejdsdage, efter at vi har sendt en e-mail med bekræftelse af returneringen.

Kan jeg se et sted, hvornår du modtog returforsendelsen?

Du vil modtage en e-mail fra os, så snart vi har modtaget returneringen. Tilbagebetalingen vil blive påbegyndt på det tidspunkt.

Kontakt

Hvordan kan jeg kontakte dig?

Du kan kontakte os meget nemt via e-mail (info@jensenmode.dk) eller vores kontaktside. Så kontakter vi dig så hurtigt som muligt!

Hvor lang tid tager det at få et svar?

Vi bestræber os på at svare så hurtigt som muligt, ofte inden for 1 arbejdsdag.

Bemærk dog, at vi i øjeblikket har ekstremt travlt, hvilket kan resultere i et forsinket svar. Vi beklager ulejligheden.