RETURNERING OG BYTTESERVICE

Du har mulighed for at returnere eller ombytte din ordre inden for 14 dage efter modtagelse, forudsat at produktet er i sin oprindelige stand. Varen skal være ubrugt, ubeskadiget og ikke være ændret på nogen måde. Vi forbeholder os ret til at afvise returneringer, der ikke opfylder vores kvalitetsstandarder.

Hvis du ikke er 100% tilfreds med dit køb, tilbyder vi 14 dages returret. Bemærk, at fragtomkostninger ikke refunderes. Produkter med kvalitetsrelaterede problemer, såsom skader, defekter eller forkerte varer, vil blive fuldt refunderet, inklusive fragtomkostninger.

Retur- og ombytningsproces

For at returnere eller ombytte en vare inden for 14 dage, følg venligst disse trin:

1. Kontakt os via e-mail på: info@odenista.dk og angiv grunden til, at du ønsker at returnere eller ombytte produktet.

2. Produktet skal være ubrugt, uvasket, uændret og ubeskadiget, og med original etiketter. Vi accepterer ikke returneringer eller ombytninger af brugte eller modificerede varer.

3. Vi behandler ingen returneringer eller ombytninger uden at være blevet informeret forud. Kontakt os venligst og få en "Returanmodning", før du sender varen tilbage eller ombytter den.

4. Når vi har modtaget den returnerede vare, vil refusionen eller ombytningen blive behandlet så hurtigt som muligt. Du vil modtage en e-mailbekræftelse, når refusionen er gennemført.

5. Køber er ansvarlig for returfragt og eventuelle andre relaterede omkostninger.

Før du returnerer en vare, bedes du kontakte os på info@odenista.dk for detaljerede instruktioner. Hvis du undlader at gøre det, kan vi ikke identificere din returpakke, hvilket vil påvirke behandlingen af din refusion. Vores kundeservice repræsentanter vil svare dig inden for 24 timer.

BEMÆRK: Send ikke din retur til adressen, der er angivet på din pakke. Dette er ikke vores returadresse, og det vil påvirke returprocessen.

Hvis returneringen er forårsaget af forbrugeren, skal forbrugeren være ansvarlig for forsendelsesgebyret. Det specifikke gebyr bør være baseret på det ekspresfirma, du vælger.
Hvis de modtagne varer på grund af vores årsager er beskadigede eller ikke korrekte, og forbrugeren er ikke forpligtet til at bære forsendelsesgebyret af denne grund.

(If the return is caused by the consumer, consumer should be responsible for the shipping fee. The specific fee should be based on the express company you choose.If due to our reasons, the goods received are damaged or not correct, and the consumer is not required to bear the shipping fee for this reason.)